High Andes Tour - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Frans Visser - WaarBenJij.nu High Andes Tour - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Frans Visser - WaarBenJij.nu

High Andes Tour

Door: Frans Visser

Blijf op de hoogte en volg Frans

26 April 2014 | Nederland, Veghel

Beste mensen, morgen vertrek ik voor een 6 weekse reis op mijn motor door Zuid Amerika.
Ik heb je e-mail adres in de lijst geadresseerden opgenomen, in de veronderstelling dat je geinteresseerd bent in mijn reisverslag dat ik zal proberen te maken terwijl ' en route'. We zijn met zijn tienen en twee mensen van de organisatie GlobeBusters, een gids/reisleider en een berijder van de back-up car die achter ons aan zal rijden, voor de zekerheid. Ook mijn vorige reis, van Nairobi naar Cape Town, eind 2012, heb ik met GlobeBusters gemaakt en dat is heel goed bevallen. Ik ben opnieuw de enige Nederlander. De rest van het gezelschap bestaat uit Britten, Zwitsers, een Belg en een Duitser. We starten in Buenos Aires(Argentinie) en zullen na een paar dagen door de pampas van Argentinie gereden te hebben de Andes ingaan en via Bolivia, Peru en Chili dat hooggebergte volgen en een groot deel van de tijd in de Andes rijden. Lengte van de tocht ongeveer 10.000 km. dit keer grotendeels over verharde wegen. De motor is 8 weken geleden al op de boot naar Buenos Aires gezet en zou daar inmiddels aangekomen moeten zijn.
Tot mijn eerste reisverslag vanuit Buenos Aires over een paar dagen.
Met vriendelijke groet,
Frans

  • 26 April 2014 - 23:08

    Nico:

    Frans.
    Als je je email hebt gemist gisteravond dan wens ik je nu als nog een prettige reis en veel succes en plezier,
    toi toi en ik volg je op de voet ben weer erg nieuwsgierig en ook een beetje jalours.
    groet Nico.

  • 27 April 2014 - 00:03

    Monique:

    Hoi pap,
    Heel veel plezier, doe voorzichtig en kom heel weer terug! Kijk uit naar de "online adventures of Frans"!
    Knuffel,

    Monique

  • 27 April 2014 - 18:16

    Jan Jongsma:

    Hi Frans,

    opnieuw zo'n avontuur, geweldig! ik kijk uit naar je verhalen en wens je veel genieten en een veilige reis.

    groet,

    Jan

  • 27 April 2014 - 18:16

    Jan Jongsma:

    Hi Frans,

    opnieuw zo'n avontuur, geweldig! ik kijk uit naar je verhalen en wens je veel genieten en een veilige reis.

    groet,

    Jan

  • 03 Mei 2014 - 12:00

    Willem:

    Wens je een super trip,hou het wel veilig. Have fun

    Groet Willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 15 Sept. 2012
Verslag gelezen: 748
Totaal aantal bezoekers 38473

Voorgaande reizen:

26 April 2014 - 04 Juni 2014

High Andes Tour 2014

08 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

21 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

21 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

30 Augustus 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

09 September 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

15 September 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

17 September 2012 - 25 Oktober 2012

Wat vooraf ging

Landen bezocht: